Neuroscience Technologies participa al Global Growth Program dirigit per Kenneth Morse

By 4 de març de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 04.03.2009

L'empresa – ubicada al Parc Científic de Barcelona, i que forma part de la – es troba entre les vint empreses tecnològiques catalanes seleccionades per participar al Global Growth Program (GGP'09), un fòrum de formació orientat a la millora de la gestió empresarial amb un enfocament global: vendes, aliances i finançament. Aquesta iniciativa –que constarà de tres workshops, un event de networking i un seminari de finançament, tot durant l'any 2009– ha estat endegada per 22@ Barcelona i Barcelona Activa, en col·laboració amb la Cambra de Comerç de Barcelona, ACC1Ó i les tres universitats presents en el districte tecnològic: IL3 –l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (UB)–, la Fundació UPC i la Universitat Pompeu Fabra.

El primer dels tallers es va impartir els proppassats 2 i 3 de març al l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (IL3-UB) i va estar conduït per Kenneth Morse, director del Centre d’Emprenedors del Massachusets Institute of Technology (MIT) a Boston. El seminari ha comptat amb la participació de 22 jutges i 39 representants de vint empreses innovadores, de base tecnològica o biotecnològica amb un elevat potencial de creixement, com ara Neuroscience Technologies. Segon Cristina Quiles, la seva directora i participant en aquest primer workshop, el Global Growth Programa dóna noves perspectives i estratègies competitives a les empreses, i les estimula per aconseguir els seus objectius. El fet que hi hagi mesos entre un workshop i l’altre fa l’efecte de que els beneficis dels tallers s’arrelin millor a l’empresa.