Experts en bioenginyeria I nanomedicina es reuneixen al simposi de l’IBEC

By 7 d'abril de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 07.04.2009

Experts en bioenginyeria I nanomedicina es reuneixen al simposi de l’IBEC

Científics d'Estats Units i Europa es reuniran a mitjans d'aquest mes d'abril en el Segon Simposi Anual de l'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC), per a exposar detalls de les seves investigacions més recents en els camps de la bioenginyeria i la nanomedicina. A l'esdeveniment hi participaran tots els investigadors de l'IBEC i dels seus grups associats a la Universitat de Barcelona (UB) i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Com a ponents convidats hi assistiran diversos investigadors reconeguts mundialment.

El simposi es realitzarà els dies 14 i 15 d’abril al World Trade Center de Barcelona. A l’acte inaugural hi assistiran la Consellera de Salut de la Generalitat de Catalunya, Marina Geli; el Rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Antoni Giró; el Director General de Recerca de la Generalitat de Catalunya, Ramon Moreno; el Vicerector de Recerca de la Universitat de Barcelona, Jordi Alberch; i el Director de l’IBEC, Josep A. Planell.

Els organitzadors del simposi calculen que en el mateix hi participaran uns 300 investigadors. Tanmateix, els dies 16 i 17 d’Abril, es durà a terme una reunió del Comitè Científic Internacional.