Paz Arias, directora de Sostenibilitat d'Esteve, va rebre el premi de mans de Javier Mestre, director de l'Institut Nacional de Seguretat, Salut i Benestar en el Treball (INSHT) (Foto: Esteve).
 10.05.2018

Esteve, reconeguda com a ”Empresa Saludable” per l’INSSBT

Esteve ha rebut el reconeixement d’Empresa Saludable, que concedeix l'Institut Nacional de Seguretat, Salut i Benestar en el Treball (INSSBT), del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, durant la III Trobada de la Xarxa Espanyola d'Empreses Saludables, duta a terme el passat dijous 10 de maig a Madrid. El grup quimicofarmacèutic té ubicades al Parc Científic de Barcelona les Unitats per al descobriment de fàrmacs i desenvolupament preclínic.

El programa Esteve Empresa Saludable –que se centra en els quatre eixos del projecte europeu Move Europe impulsat per l’European Network for Workplace Health Promotion (ENWHP)–  té com a objectius prevenir les malalties i fomentar l’envelliment actiu dels treballadors i contribuir al compliment dels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible).

Una de les seves accions rellevants és ”Moute per tu, mou-te per ells”, mitjançant la qual es fomenta l’exercici físic, així com la solidaritat, i que el 2017 va registrar un increment de participació. A més, de dur a terme accions dirigides a la prevenció de malalties cardiovasculars, tots els centres de treball d’Esteve estan certificats com ”Espais Cardioprotegits”, amb desfibril·ladors i personal format en el seu ús per atendre persones que pateixin una aturada cardíaca.

Cal destacar que des del 2015, Esteve està adherida a la Declaració de Luxemburg, comprometent-se a la integració de la promoció de la salut en el treball.

►Més informació al web d’Esteve [+]