El PCB organitza un acte d’orientació professional per a joves investigadors

By 23 de febrer de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 23.02.2009

El PCB organitza un acte d’orientació professional per a joves investigadors

El proper dimecres, 25 de febrer, i en el marc de les VII Jornades Joves Investigadors, el Parc Científic Barcelona ha organitzat un acte d'orientació professional adreçat als llicenciats i estudiants que vulguin ampliar els seus coneixements sobre les sortides professionals que hi ha en les carreres de ciències. L'encontre tindrà lloc de 12 a 14h a l'Aula Fèlix Serratosa (Baldiri Reixac, 10) i l'entrada és lliure, però cal fer reserva prèvia

En aquest acte participaran professionals de formació científica que han seguit trajectòries diverses, des del laboratori universitari a càrrecs de gestió de la investigació, transferència de tecnologia, la comunicació, l’emprenedoria l’R+D i a l’empresa privada. Concretament són: Rosina Malagrida Directora de l’Àrea de Difusió de la Ciència del PCB; Lluís Ribas, investigador ICREA i fundador de la biotec Omnia Molecular; Maribel Bergés, directora de l’Àrea Centre d’Empreses de la Fundació Bosch i Gimpera; Maribel Geli, investigadora de l’IBMB-CSIC, Jesús Purroy, Director de Recerca i Innovació del PCB, i Maria Rodríguez Palmero, investigadora del laboratori que Ordesa té al PCB.

La sessió s’ha estructurat en dos blocs: en el primer, que es durà a terme de 12 a 13h, els ponents oferiran una breu exposició de la seva trajectòria professional explicant en què consisteix la seva tasca i què els va fer decidir-se per aquesta opció. Posteriorment, de 13 a 14h, en un ambient més distès, s’oferirà un aperitiu on cada ponent podrà respondre personalment a les preguntes i consultes que els assistents li vulguin fer.

Posteriorment tota aquesta informació es podrá consultar a la web http://www.pcb.ub.es/perspectivasprofesionales/, on hi haurà un resum de la jornada, blocs dels ponents i la possibilitat d’intercanviar impressions mitjançant un forum de discussió.