El PCB convida a fer recerca a executius exalumnes PADE de l’IESE

By 3 de febrer de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 03.02.2010

El PCB convida a fer recerca a executius exalumnes PADE de l’IESE

Un grup de directius exalumnes del "Programa de Alta Dirección de Empresas" (PADE 2009) que ofereix l'Escola de Direcció d'Empreses de la Universidad de Navarra (IESE) va visitar divendres, 29 de gener, el Parc Científic Barcelona (PCB) per tal de conèixer de prop el projecte i els seus plans d'expansió. La visita forma part de les trobades que, de forma regular, organitzen els exalumnes d'aquest programa, i en aquesta ocasió va respondre a una iniciativa de Giorgio Maritan, qui forma part d'aquesta promoció i és el director general d' , empresa que recentment s'ha incorporat a la , ubicada al PCB.

Els directius van ser rebuts pel director general del Parc Científic Barcelona, Fernando Albericio, i, a més de visitar la Bioincubadora PCB-Santander –un projecte que promou el desenvolupament de noves empreses de base tecnològica– van fer un experiment a l’OpenLab del PCB que forma part d’un projecte de recerca que s’està duent a terme per desenvolupar un fàrmac contra el Parkinson. Amb aquesta visita, el PCB posa en marxa una nova iniciativa dirigida a les empreses no vinculades a la recerca experimental per apropar-les al món de la investigació, i donar a conèixer algunes de les línies de recerca que actualment estan duent a terme els instituts i les empreses que hi acull.

El taller en què van participar els directius es fa en col·laboració amb la Unitat de Química Combinatòria () – una de les 9 plataformes científicotecnològiques amb que compta el PCB, que a més d’ oferir els seus serveis i equipaments a tercers, fa recerca pròpia.–, i forma part del cicle que el PCB ofereix habitualment dins del programa de divulgació científica , que coordina l’Àrea de Difusió de la Ciència i té el suport de la l’Obra Social Caixa Catalunya i Luwa.

Aquesta activitat , així com la resta dels tallers que formen part del cicle “Fes Recerca!”, s’ofereix dimarts i dijous a la comunitat educativa a l’Openlab del PCB de forma completament gratuïta i també al públic en general, a la Pedrera de Caixa Catalunya, durant la celebració de la Setmana de la Ciència a Catalunya.

Eyytoo Bioscience és una empresa de dispositius mèdics de recent creació especialitzada en tecnologies contraconceptives per a la prevenció de malalties de transmissió sexual (ETS), i ja disposa de patents a la UE i els EUA. Ha estat la guanyadora de la quinzena edició del Fòrum d’Inversió d’ACC1Ó, que enguany s’ha celebrat en el marc del congrés internacional HiT Barcelona, al Palau de Congressos de Barcelona (Montjuïc). El Fòrum d’Inversió ha reunit iniciatives empresarials dels sectors biotecnològic, TIC i d’energies renovables, a banda d’una selecció dels millors fons de capital de risc i xarxes d’inversors privats de Catalunya.