El Parc Científic de Barcelona acull la 4a jornada «Career progression in science»

By 28 de maig de 2013novembre 16th, 2020No Comments
 28.05.2013

El dijous 27 de juny el Parc Científic de Barcelona (PCB) i l'Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona) organitzen la 4a edició de la jornada «Career progression in science – options beyond the bench», l'objectiu de la qual és que professionals de formació científica –però amb trajectòries molts diverses, des del laboratori universitari a càrrecs de gestió de la recerca, transferència de tecnologia i emprenedoria– donin, amb el seu testimoni personal, una visió més àmplia de les sortides professionals científiques a estudiants i joves investigadors. La trobada tindrà lloc a l'Auditori Antoni Caparrós del PCB de 9.15 h. a 12.00h.

Enguany, explicaran la seva experiència: Óscar Blanco, professor de ciència d’Educació Secundària; Daniel Closa, investigador titular a l’Institut d’Investigacions Biomèdiques de Barcelona (IIBB-CSIC) i divulgador científic; Montse Cruz, responsable de Projectes Internacionals a Cetemmsa; Marc Ramis, director general de Tech & Business Innovation (TBI) i la investigadora associada a l’IRB Barcelona Teresa Tarragó, fundadora i directora general d’Iproteos.

En la primera part de la jornada, que tindrà lloc de 9.30 h a 10.45 h, els ponents oferiran una breu exposició de la seva trajectòria professional, explicaran en què consisteix la seva tasca actual i què els va fer decidir-se per aquesta opció, i respondran les preguntes del públic. Posteriorment, a partir de les 10.45 h i fins a les 12.00 h, s’oferirà un refrigeri perquè els participants puguin atendre –en un ambient més distès– les consultes i els dubtes que els plantegin els assistents

L’entrada és lliure, però cal inscriure’s prèviament.