Foto / Fundació Bosch i Gimpera.
 07.10.2022

El Parc acull una trobada amb el grup de política d’empresa i innovació de la LERU

Els dies 5 i 6 d’octubre va tenir lloc a la Universitat de Barcelona (UB) la reunió periòdica del grup de política d’empresa i innovació de la League of European Research Universities (LERU), que va comptar amb l’assistència dels responsables d’aquest àmbit de tretze universitats de la xarxa.  Al Parc Científic de Barcelona es va organitzar una taula rodona amb empreses i institucions, en què va participar la seva directora general, Maria Terrades.

La reunió de la LERU, celebrada aquesta setmana a la Universitat de Barcelona, va ser inaugurada pel rector Joan Guàrdia, que va donar la benvinguda als assistents juntament amb la vicerectora d’Emprenedoria, Innovació i Transferència, Mercè Segarra, i la directora de la Fundació Bosch i Gimpera, Carme Verdaguer, ambdues representants de la UB en aquest grup de la LERU.

Foto / Universitat de Barcelona.

En la trobada, Roman Arjona, economista en cap de la Direcció de Recerca i Innovació de la UE, va impartir una ponència sobre la necessitat d’actualitzar l’estratègia industrial de la Unió Europea partint de l’autonomia estratègica, és a dir, reduint la dependència de la UE de països tercers.

La resta del programa va consistir a intercanviar bones pràctiques en els àmbits de la innovació i l’emprenedoria; treballar en les publicacions que s’editaran aviat, i intercanviar posicions sobre les polítiques d’innovació de la Unió Europea.

» Enllaç a la notícia: web de la UB [+]