El Consell Social de la UB designa Jordi Hereu i Joaquim Triadú com a patrons del Parc Científic de Barcelona

By 17 d'octubre de 2013novembre 16th, 2020No Comments
 17.10.2013

En la reunió del Ple del Consell Social de la Universitat de Barcelona (UB) –celebrada avui 17 d'octubre– s'ha aprovat la designació de Jordi Hereu i Joaquim Triadú com a patrons de la Fundació Parc Científic de Barcelona (PCB). Amb això es completa la representació de l'esmentat Consell Social al Patronat del PCB. Els altres dos representants del Consell al Patronat són Salvador Alemany, president, i Joan Corominas.

Jordi Hereu és llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per ESADE. Actualment treballa en el camp de la consultoria i assessorament a empreses i institucions. Anteriorment havia ostentat diverses responsabilitats a l’administració local, destacant la d’alcalde de Barcelona durant el període 2006-2011.

Joaquim Triadú és llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona. Actualment treballa en el camp de l’assessoria jurídica i fiscal. Anteriorment va ocupar diverses responsabilitats al Govern de la Generalitat, entre les que destaca la de conseller del Departament de la Presidència durant el període 2000-2001.