Instantània de l'Assemblea General d'EIT Health Spain, celebrada el 25 de maig a València (Foto: EIT Health Spain).
 31.05.2017

EIT Health Spain renova la seva Junta de Govern

EIT Health Spain ha renovat la seva Junta de Govern a l'assemblea general ordinària i extraordinària celebrada dijous a l'Institut de Biomecànica (IBV) de València.. EIT Health Spain, amb seu al Parc Científic de Barcelona, és el node espanyol del consorci EIT Health–una de les iniciatives europees més ambicioses desenvolupades en l'àmbit de la salut amb finançament públic– i actualment està integrat per més de 140 empreses capdavanteres, universitats i centres de recerca de catorze països.

Durant l’assemblea es va aprovar l’elecció de l’IBV com a nou core partner de la renovada Junta de Govern de l’associació, de la qual formen part també la companyia Abbott i la Universitat Politècnica de Madrid.

Biocat, LEITAT i GMV, per la seva banda, s’integren també en aquest òrgan de govern com a associated partners d’EIT Health Spain, i l’Institut de Bioingeniería de Catalunya (IBEC) i ATOS seran els representants del node al Supervisory Board d’EIT Health.

Entre els temes tractats a la reunió destaquen, entre d’altres, l’aprovació de la Fundació Tecnalia Research & Innovation i el Servicio Andaluz de la Salud (SAS) com a nous associated partners, així com la validació dels Comptes Anuals de l’any 2016 i l’elecció de PAU Education com a segon representant espanyol al Comitè d’Educació de EIT Health i.V.

EIT Health Spain compta actualment amb 7 core partners i 11 associated partners distribuïts en cinc regions d’Espanya (Catalunya, Comunitat de Madrid, Comunitat Valenciana, País Basc i Andalusia) que integren les tres àrees del triangle del coneixement: innovació, educació i emprenedoria.

Notícia relacionada [+]