Caixa Catalunya amplia la seva col·laboració amb el Parc Científic de Barcelona

By 18 de setembre de 2007novembre 16th, 2020No Comments
 18.09.2007

Caixa Catalunya amplia la seva col·laboració amb el Parc Científic de Barcelona

La Fundació Caixa Catalunya, membre fundador i actiu del Patronat del Parc Científic de Barcelona, ha signat aquest mes un conveni amb la Universitat de Barcelona que actualitza i amplia la col·laboració existent entre ambdues entitats, així com amb la Fundació Parc Científic de Barcelona, el que permetrà donar continuïtat a diferents projectes conjunts ja en marxa.

A través d’aquest acord, Caixa Catalunya donarà suport econòmic al projecte de construcció de la segona fase de les instal·lacions del Parc Científic de Barcelona, així com a les activitats de difusió de la ciència que es duen a terme a través del programa “Recerca en Societat”. Aquest suport es dirigirà concretament a la Fira “Recerca en Directe”, que se celebra anualment a l’edifici de la Pedrera, i al programa de tutoria “Recerca a Secundària”, adreçat als joves estudiants d’ Educació Secundària.

Altres projectes que contempla l’acord amb la Universitat de Barcelona són la participació de Caixa Catalunya en l’Institut de Formació Contínua IL3-UB, la rehabilitació de l’Edifici Històric de la UB i la remodelació de l’edifici CACI de Badalona, que esdevindrà la seu de la formació corporativa i la Residència Internacional de la UB.