10.11.2020

Arian International i el CEI International Affairs llancaran una 2a edició del Curs de Redacció de Projectes Europeus

Arian Internacional –empresa associada al Parc Científic de Barcelona (PCB) i homologoda per l’ICEX España Exportación e Inversiones– i el CEI International Affairs –centre adscrit a la Universitat de Barcelona (UB) en l’àmbit de la Diplomàcia i les Relacions Internacionals– llancaran una nova edició del Curs de Redacció de Projectes Europeus, amb Titulació d’Expert expedida per la Universitat de Barcelona.

La 1a edició d’aquest curs està permetent –tant a professionals del sector públic com a personal científic/tècnic de centres de recerca i startups– aprofundir en el coneixement dels organismes i mecanismes de finançament de la Unió Europea.

Arian Internacional col·labora coorganitzant aquest curs, i aportant més de 20 anys d’experiència en processos d’internacionalització i redacció de projectes europeus i més de 250 empreses assessorades. La consultora, fundada i dirigida per la Dra. Mª Jose Borreguero, està homologoda per l’ICEX España Exportación e Inversiones, EIT-Health, EIT-Urban Mobility, EIT-Euroenergy, EUREKA i Boost4Health (Interreg).

La segona edició del Curs de Redacció de Projectes Europeus començarà el dia 6 d’abril de 2021, i finalitzarà al mes de juliol. Les classes tindran lloc els dimarts, dijous i divendres de 18.30 h-21.00 h, en modalitat online. Més informació en aquest enllaç [+]