Aquesta setmana finalitza la campanya “Xile necessita la teva ajuda”

By 15 de març de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 15.03.2010

Aquesta setmana finalitza la campanya “Xile necessita la teva ajuda”

El proper divendres 19 de març finalitzarà la campanya "Xile necessita la teva ajuda" que van posar en marxa el PCB i l'IRB Barcelona el propassat 4 de març, per recaptar fons aper ajudar als afectats pel terratrèmol que va sacsejar el país a finals de febrer. Les donacions es poden fer efectives a través de les urnes que s'han instal·lat a les recepcions dels edificis Clúster, Hèlix i Torres R+D+I del PCB.

La iniciativa va sorgir d’un grup d’investigadors i estudiants xilens que treballen a l’Institut de Recerca Biomèdica de Barcelona (IRB Barcelona), que van sol·licitar el suport de l’IRB Barcelona i del PCB per incrementar les donacions voluntàries que s’estan fent al nostre país per ajudar els seus compatriotes.