Visita de la Secretaria d’Estat d’Universitats i Recerca del Ministerio de Educación y Ciencia al Parc Científic de Barcelona

By 11 de febrer de 2005No Comments
 11.02.2005

El passat divendres 11 de febrer, el secretari d'Estat d'Universitats i Recerca del Ministerio de Educación y Ciencia Salvador Ordóñez i l'assessor Ramón Coy van visitar el Parc Científic de Barcelona en el marc d'una trobada amb representants d'empreses farmacèutiques catalanes. La visita va ser assistida pel rector de la UB Joan Tugores i el director general del PCB Màrius Rubiralta, i va comptar amb la presència del director general de Merck Farma y Química Alberto Bueno, del director del Laboratori de Bioinvestigació de la mateixa empresa farmacèutica Jaume Piulats, d'Antoni Esteve, del Comitè Executiu d'Esteve, i del vicepresident del Grup Ferrer Internacional Rafael Foguet.

Els assistents van fer un recorregut per les instal·lacions de les empreses farmacèutiques ubicades al PCB, com Merck Farma y Química i Esteve, del Laboratori Mixt Lilly-PCB i de les empreses de la Bioincubadora CIDEM-PCB Oryzon Genomics i Crystax Pharmaceuticals. Així mateix, van conèixer de prop els laboratoris de l’Institut de Biologia Molecular de Barcelona (IBMB-CSIC), de l’Institut de Recerca Biomèdica (IRB-PCB) i les plataformes tecnològiques de Cristal·lografia, de Química Combinatòria i de Nanobioenginyeria.