S’obre la convocatòria per participar a la 12a edició de «Passa l’estiu al Parc!»

By 18 de març de 2013novembre 16th, 2020No Comments
 18.03.2013

A partir d'avui, 18 de març, es podran cursar les sol·licituds per inscriure's al programa de pràctiques «Passa l'estiu al Parc!», dirigit a estudiants universitaris de segon cicle que no hagin finalitzat la seva llicenciatura. L'objectiu d'aquesta iniciativa –organitzada pel Parc Científic de Barcelona (PCB) amb la col·laboració de l'IBEC i l'IRB Barcelona– és apropar l'entorn de la recerca a estudiants de qualsevol universitat del món a través de la seva participació en projectes d'investigació que es desenvolupen al PCB. El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 19 d'abril.

Les pràctiques del programa «Passa l’estiu al Parc!» es duran a terme en grups de recerca d’instituts, centres i empreses que centren la seva activitat tant en els àmbits de la biomedicina, la biotecnologia o la química, com en àrees relacionades amb les ciències socials i humanitats. Els estudiants seleccionats rebran una beca de 250 euros mensuals. El període de pràctiques serà de dos o tres mesos, a desenvolupar entre juliol i setembre, al termini del qual els participants rebran un certificat acreditatiu del PCB.

Enguany és el dotzè any consecutiu que el Parc Científic de Barcelona promou aquesta iniciativa. A les edicions anteriors hi han participat prop de 300 estudiants i s’han rebut més de 800 sol·licituds. Segons les enquestes de valoració del programa, tant els estudiants com els tutors que n’han format part es mostren satisfets d’aquesta col·laboració, fet que es confirma per la vinculació que els participants mantenen amb el grup de recerca amb què han treballat un cop finalitzat el període de pràctiques.