Pilar Gil Ibáñez (Foto: ©Parc Científic de Barcelona).
 18.04.2016

Pilar Gil Ibáñez assumeix la gerència del Parc Científic de Barcelona

Pilar Gil Ibáñez s'incorpora avui al Parc Científic de Barcelona (PCB) per assumir les seves noves funcions com a gerent de l'entitat. La seva trajectòria professional combina l'experiència en investigación  en institucions capdavanteres d'Europa i Estats Units amb la gestió de projectes d’R+D nacionals i internacionals.

MBA per IESE Business School, Pilar Gil Ibáñez és llicenciada en Bioquímica per la Universitat Autònoma de Madrid (UAM), màster en Biotecnologia per la UAM i doctora en Biomedicina per l’Instituto de Investigaciones Biomédicas CSIC-UAM.

Com a científica ha treballat amb reconeguts investigadors de la Universitat de Columbia (EUA), la Universitat de Chicago (EUA) i la Universitat d’Edimburg (UK) als camps de la biotecnologia, neurociències, genètica, endocrinologia i malalties rares. També ha publicat diversos articles en revistes científiques de prestigi.

Des de 2009 combinava aquesta activitat amb les seves responsabilitats al capdavant de la gestió i desenvolupament de projectes nacionals i internacionals d’R+D a l’Institut de Recerques Biomèdiques CSIC–UAM.