Natalia de la Figuera, nova directora d’Operacions d’ ImmunNovative Developments

By 1 de març de 2012novembre 16th, 2020No Comments
 01.03.2012

Avui, 1 de març, Natalia de la Figuera ha estat nomenada nova directora d'Operacions d'ImmunNovative Developments (IND), on es responsabilitzarà de la Gestió de Projectes d'R+D interns i externs així com de la Gestió de Finançament Públic. Fins ara, desenvolupava la seva activitat profesional com a senior scientist a l'Institut de Química Avançada de Catalunya (IQAC- CSIC).

Natalia la Figuera (Madrid, 1969) és va llicenciar en Química Orgànica per la Universidad Autónoma de Madrid el 1992. Va realitzar diversos cursos de Gestió i Control de Qualitat i el 1997 va obtenir el Doctorat en Química Orgànica a la Universitat Autònoma de Madrid, que va dur a terme a l’Instituto de Química Médica (IQM) del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC).

Durant la seva trajectòria professional va desenvolupar diverses funcions dins de l’Àrea de Control de Qualitat a Merck Serono i com a científica a farmacèutiques tant destacades com ara Lilly i Sanofi-Aventis. Durant els darrers deu anys ha exercit com a senior scientist, en la Unitat Mixta Almirall-PCB, Palau Pharma, Enantia i l’Institut de Química Avançada de Catalunya (IQAC- CSIC).