Foto: IRB Barcelona
 27.12.2018

L’IRB Barcelona coorganitza el curs “Standing up for Science” per donar veu a la ciència

Aquest mes es va dur a terme en l'Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona) al Parc Científic de Barcelona, el taller de la Unió Europea Standing up for Science, l'objectiu del qual és entrenar i motivar els científics perquè participin en discussions públiques referides a la ciència i puguin involucrar el públic en la comunicació de les seves investigacions, adaptant el llenguatge als receptors.

Al taller Standing up for Science, organitzat per les entitats Sense About Science, Marie Curie Alumni i Voice of Young Science, van assistir més de 50 investigadors de diferents països que van tenir l’oportunitat d’aprendre per què una bona evidència és important per als responsables polítics, com funcionen els mitjans i què esperen els periodistes dels científics a l’hora de comunicar.

“Participem en aquestes iniciatives perquè creiem que és crucial donar eines als nostres investigadors perquè puguin connectar amb les diferents audiències: responsables polítics, mitjans de comunicació i públic en general”, sosté Muriel Arimon, responsable d’Educació Científica i Participació Ciutadana de l’IRB Barcelona, involucrada en l’organització de l’esdeveniment.

► Més informació al web de l’IRB Barcelona [+]