L’investigador de l’IRB Eduard Batlle, premiat pels seus estudis sobre càncer colorrectal

By 27 de setembre de 2006novembre 16th, 2020No Comments
 27.09.2006

La primera edició del premi DebioPharm Life Sciences Award, atorgat per la Universitat de Laussana amb el patrocini de la multinacional suïssa Debiopharm, ha recaigut en l'investigador de l'Institut de Recerca Biomèdica (IRB), Eduard Batlle, per "l'excepcional valor de les contribucions a la investigació sobre el càncer colorrectal que ha realitzat". El premi està dirigit a investigadors europeus menors de 40 anys que destaquen per la seva visió innovadora i original a l'hora de plantejar els seus projectes de recerca, amb resultats que tinguin un alt potencial terapèutic i industrial.

.