L’Institut d’Estudis Andorrans presenta els seus projectes de recerca al PCB

By 10 abril 2008novembre 16th, 2020No Comments
 10.04.2008

L’Institut d’Estudis Andorrans presenta els seus projectes de recerca al PCB

Amb motiu del seu trasllat al Parc Científic de Barcelona, l', va presentar el passat divendres 11 d'abril les seves activitats de recerca a la comunitat d'investigadors del PCB. L'acte es va dur a terme a l'Aula Fèlix Serratosa, i va ser presidit pel Juli Minoves Triquell, ministre Portaveu del Govern de Desenvolupament Econòmic, Turisme, Cultura i Universitats i President de l'Institut d'Estudis Andorrans, i Marius Rubiralta, rector de la Universitat de Barcelona.

L’Institut d’Estudis Andorrans és l’entitat oficial de recerca d’Andorra. Les seves activitats giren al voltant de dos centres de recerca: el CENMA (Centre d’Estudis de la Neu i de la Muntanya) i el CRES (Centre d’Estudis de Recerca Sociològica). Durant l’acte, els directors d’aquests centres, Montserrat Mases i Joan Micó, van fer una breu presentació dels projectes que porten a terme. La finalitat d’aquesta presentació, a banda de donar a conèixer les activitats de l’Institut d’Estudis Andorrans, és establir possibles col·laboracions amb les entitats del PCB.