L’Institut d’Economia de Barcelona presenta els informes sobre federalisme fiscal a Espanya i al món

By 15 d'abril de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 15.04.2010

L'Institut d'Economia de Barcelona, centre de recerca en economia aplicada de la Universitat de Barcelona –ubicat al Parc Científic de Barcelona–, presenta el proper dijous 15 d'abril el primer «Informe sobre Federalismo Fiscal en España '09» i el primer informe internacional «IEB's World Report on Fiscal Federalisme '09» de la Càtedra de Federalisme Fiscal de la Universitat de Barcelona. Els dos documents, la publicació dels quals ha estat dirigida pels investigadors de l'Institut d'Economia de Barcelona (IEB) i pels professors de la UB Núria Bosch i Albert Solé, es presentaran a les 19.30 h, al Palau Robert de Barcelona. L'acte serà presidit per Antoni Castells, conseller d'Economia i Finances de la Generalitat de Catalunya, i comptarà amb la presència de Joaquim Coello Brufau, president de la Fundació Institut d'Economia de Barcelona i dels editors dels informes.