l’Institut de Dret Públic publica L’Informe Comunidades Autónomas 2007

By 4 de juny de 2008novembre 16th, 2020No Comments
 04.06.2008

l’Institut de Dret Públic publica L’Informe Comunidades Autónomas 2007

L'Institut de Dret Públic (), ubicat al Parc Científic de Barcelona, ha publicat l', que analitza el sistema jurídic i l'activitat institucional de les disset comunitats autònomes espanyoles, examinant les seves normes i el dret que les afecta, tant per part de l'Estat com de la Unió Europea. En la redacció d'aquest estudi, que enguany compleix la seva 19a edició, col·laboren més de quaranta catedràtics i professors de les disset comunitats autònomes i de l'estranger, raó per la qual ha esdevingut un document de referència en l'àmbit del desenvolupament autonòmic de l'Estat.

L’Informe inclou també un conjunt d’articles monogràfics dedicats a temes d’actualitat. A través d’internet es pot consultar la valoració general que en fa el professor Joaquim Tornos, que ha dirigit l’informe de forma conjunta amb els professors Eliseo Aja i Tomàs Font.