L’IL3 visita el Parc Científic Barcelona

By 25 de març de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 25.03.2009

L’IL3 visita el Parc Científic Barcelona

Un grup de membres de la Comunitat de l'Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona () ha visitat avui, dijous, 26 de març, les instal·lacions del Parc Científic Barcelona (PCB) per tal de conèixer més de prop el projecte i les línies de recerca que s'hi duen a terme. Aquesta iniciativa s'emmarca dins del programa d'activitats de l'IL3Aula+ i ha estat coordinada pel Departament de Serveis a la Comunitat de l'IL3-UB i la Direcció de Recerca i Innovació del PCB.

L’IL3-Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona és el resultat de la fusió de dues entitats del Grup UB amb una dilatada trajectòria en la formació contínua: Les Heures – Fundació Bosch i Gimpera (formació presencial) i la Universitat de Barcelona Virtual (formació on-line). Va néixer amb la voluntat de convertir-se en un instrument al servei de la societat per oferir una formació d’excel·lència a les persones i a les empreses, institucions i organitzacions. L’oferta formativa de l’IL3 aglutina totes les disciplines de les ciències i les arts, i es divideix en onze àrees temàtiques amb un conjunt de cursos que, al seu torn, poden ser presencials, semipresencials o no presencials i de durada diversa (des de màsters i postgraus fins a seminaris). A més, també disposa d’una formació a mida dirigida a les empreses.

és el programa d’activitats no docents que complementa els programes formatius de l’IL3-UB. Organitzat pel Departament de Serveis a la Comunitat i amb una periodicitat mensual, ofereix als membres de l’IL3-UB conferències, visites a empreses, tallers i sortides lúdiques sobre temàtiques específiques que complementen els programes formatius de l’IL3-UB.