L’FBG organitza la setena edició de la jornada Crea!Empresa

By 19 d'octubre de 2012novembre 16th, 2020No Comments
Crea!Empresa vol formar grups de recerca, investigadors i professors de la UB en creació d'empreses de base tecnològica.
 19.10.2012

L’FBG organitza la setena edició de la jornada Crea!Empresa

El proper 13 de novembre, a l'Aula Fèlix Serratosa del Parc Científic de Barcelona, es durà a terme la setena edició de Crea!Empresa.L'objectiu de la jornada –organitzada per la Fundació Bosch i Gimpera (FBG)– és donar a conèixer a investigadors i professors com transferir la seva recerca mitjançant la creació d'una empresa de base tecnològica i, alhora, crear un espai de trobada on emprenedors d'èxit puguin compartir les seves experiències amb futurs emprenedors i que aquest intercanvi sigui font de motivació per a noves iniciatives.

Aquesta edició comptarà amb la participació de quatre emprenedors de la Universitat de Barcelona (UB) que han creat la seva pròpia empresa: Ignasi Belda, director general d’Intelligent Pharma; Manuel Cascalló, director general de VCN Biosciences; Héctor Martín, director general de Smalle Technologies; i Mª Teresa Tarragó, directora general d’Iproteos. Moderats per Esther Riambau, consultora de l’Àrea de Creació d’Empreses de l’FBG, els ponents aportaran les seves experiències, parlaran d’aspectes clau alhora de crear una empresa tals com la propietat industrial, el finançament, els recursos humans, etc. Tot seguit Sara Secall, directora de l’Àrea de Creació d’Empreses de l’FBG, explicarà quines eines tecnològiques existeixen a l’abast de l’emprenedor/a.

La Fundació Bosch i Gimpera (FBG) és el centre de transferència de coneixement, tecnologia i innovació de la Universitat de Barcelona (UB). El seu objectiu és aconseguir que les capacitats cientificotècniques i els resultats de la recerca generats a la UB arribin al mercat i a la societat a través de contractes d’R+D+I, de consultoria i serveis, o bé a través de la protecció, valorització i llicència de patents o de la creació de noves empreses basades en el coneixement.