02.08.2019

Les associacions de pacients AETHA i ADER s’alien amb la Comunitat DTI

L'Associació de Pacients i Trasplantament Hepàtic d’Aragó (AETHA) i l'Associació de Pacients Renals (ADER) s'han adherit a la Comunitat DTI, promoguda per la Fundació DTI – Donation & Transplantation Institute, amb seu al Parc Científic de Barcelona. L'objectiu d'aquesta aliança és sumar forces per sensibilitzar el conjunt de la societat sobre la importància de la donació i el trasplantament d’òrgans.

La Comunitat DTI treballarà amb les associacions de pacients ADER i AETHA per difondre els serveis i els esdeveniments de les tres entitats, a través dels seus llocs web i de les xarxes socials, i crear projectes de divulgació i promoció per a la donació i el trasplantament d’òrgans, com ara les xerrades en què els pacients seran els ponents.

A partir del setembre, els associats d’ADER i AETHA tindran accés al lloc web de la Comunitat DTI i viceversa. A més, setembre també és el mes escollit per mantenir la primera conversa amb un pacient com a altaveu en aquesta plataforma. La xerrada és durà a terme el dia 19 a les 16:00 h.

La Comunitat DTI és una xarxa integrada per més de 5.000 persones que treballen per augmentar la donació i trasplantament d’òrgans, teixits i cèl·lules en 44 països dels 5 continents, on les taxes podrien millorar.

La presentació oficial del projecte va tenir lloc el 10 de maig de 2018 al Parc Científic de Barcelona en el marc de la celebració del 10è aniversari de la Fundació DTI- Donation & Transplantation Institute.

► Més informació: Web de la Fundació DTI [+]

l