L’educació de persones adultes, tema de la propera jornada organitzada pel CREA

By 6 de febrer de 2004novembre 16th, 2020No Comments
 06.02.2004

L’educació de persones adultes, tema de la propera jornada organitzada pel CREA

El , Centre de Recerca Social i Educativa ha organitzat el proper dijous 12 de febrer a l'Auditori del Parc Científic de Barcelona la jornada "L'educació de persones adultes als països democràtics". Les sessions pretenen aportar a la societat catalana elements científics de la recerca sobre l'educació d'adults i fomentar el diàleg multilateral entre la comunitat científica i els representants socials.

Les conferències aniran a càrrec de Peter Javis, director del Centre for Research in Lifelong Learning de la University of Surrey, que parlarà sobre la situació actual de l’educació de persones adultes a l’Europa democràtica; i Antoni Petrus, catedràtic en pedagogia social de la UB, que tractarà el tema de la formació de professionals a la universitat que treballen en aquest entorn. Així mateix, els investigadors Jesús Gómez, professor de la UB i vicepresident del European Research Development Institutes, i Marta Soler, doctora per la Harvard University i investigadora Ramón y Cajal, exposaran algunes línies de recerca que s’estan duent a terme dins d’aquest àmbit.

D’altra banda, a la jornada també intervindran, en les diferents taules rodones, representants dels diferents agents socials que participen en l’educació de persones adultes així com delegats de sindicats i de governs locals per debatre sobre els drets dels participants en l’educació de persones adultes, les necessitats dels treballadors que hi treballen i la formació que s’ofereix des dels diferents ajuntaments en aquest camp de l’educació.

Per a més informació i inscripcions, contacteu amb la Secretaria de la Jornada (Tel. 93 103 45 49, ).