La UB participarà en el desenvolupament al 22@ d’un parc empresarial dedicat a la biotecnologia

By 4 de juliol de 2006novembre 16th, 2020No Comments
 04.07.2006

El rector de la UB, Màrius Rubiralta, l'alcalde de Barcelona, Joan Clos, i el president de 22@ Barcelona, Miquel Barceló, han signat el divendres 30 de juny un conveni de col·laboració perquè la Universitat de Barcelona desenvolupi tot un seguit d'activitats en el districte 22@Barcelona.

La UB impulsarà, a través del Parc Científic de Barcelona (PCB), el projecte 22@Bioempresa , gràcies al qual es potenciarà la ubicació en aquesta àrea de la ciutat d’empreses del sector biotecnològic que han superat la fase d’incubació als parcs científics. Aquest parc empresarial es desenvoluparà sota el marc de cooperació de la Bioregió de forma conjunta amb el CIDEM, 22@Barcelona , el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona i la la UPF.

Paral·lelament, la UB integrarà les activitats de l’IL3, el centre de formació continuada de la UB, dins les iniciatives del projecte Espai de Relació 22@Barcelona, que promou la interrelació entre les persones i les organitzacions a través de nous canals d’intercanvi de comunicació que afavoreixen la qualificació professional i la innovació empresarial. Paral·lelament, l’Ajuntament de Barcelona posarà a disposició de la UB un total de 4.800 m 2 d’equipaments al costat de l’actual seu de l’IL3. La Universitat destinarà aquest espai a activitats de recerca, docència i transferència de tecnologia vinculades als sector de les tecnologies de la informació i al sector mèdia.

Podeu consultar un dossier amb més informació sobre el tema a: