La Fundació Bosch i Gimpera se suma a la Big Data Week

By 6 de maig de 2014novembre 16th, 2020No Comments
La Big Data Week, que enguany celebra la 3a edició, té lloc simultàniament en diverses ciutats del món.
 06.05.2014

La Fundació Bosch i Gimpera se suma a la Big Data Week

En el marc de la Big Data Week 2014, que té lloc aquesta setmana a Barcelona, la Fundació Bosch i Gimpera (FBG) –ubicada al Parc Científic de Barcelona– ha elaborat un catàleg amb les línies de recerca dels grups i centres de la Universitat de Barcelona (UB) que ofereixen serveis d'R+D+I per a empreses i institucions en el camp de l'anàlisi de grans volums de dades. El document conté informació bàsica sobre l'àmbit en què se centra la recerca del centre o grup.

La Big Data Week, que aquest 2014 celebra la tercera edició, és un esdeveniment internacional que té lloc simultàniament a diverses ciutats del món. A Barcelona, està organitzada per Catalunya Dades, media140, i el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), amb el suport de moltes altres organitzacions.

Al llarg d’una setmana, del dilluns 5 de maig al diumenge 11 de maig, entitats de fins a vint-i-tres ciutats de tot el món connectades en xarxa duran a terme conferències, debats, tallers i presentacions de treballs sobre l’impacte del fenomen de les dades massives en els àmbits social, polític, tecnològic i comercial. El CCCB – seu principal de la Big Data Week a Barcelona– acull la Sessió Inaugural, la Conferència central i els tallers i hakathons.

La Fundació Bosch i Gimpera (FBG) centra la seva activitat en la promoció i gestió de la transferència de coneixement i tecnologia que es genera en el conjunt de la Universitat de Barcelona. Creada l’any 1983, la institució ha esdevingut catalitzadora del vincle universitat-empresa/societat. Actualment, l’FBG gestiona uns 800 projectes anuals, dels quals més de 600 corresponen a contractes amb empreses i institucions.

Catàleg de l’FBG amb la recerca de la UB aplicada al Big Data [+]