La Fundació Bosch i Gimpera organitza la novena edició de la jornada Crea!Empresa

By 23 de setembre de 2014novembre 16th, 2020No Comments
 23.09.2014

El proper 23 d'octubre es durà a terme a la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona la novena edició de Crea!Empresa. L'objectiu de la jornada –organitzada per la Fundació Bosch i Gimpera (FBG), ubicada en el PCB– és donar a conèixer a investigadors i professors com transferir la seva recerca mitjançant la creació d'una empresa de base tecnològica i, alhora, crear un espai de trobada on emprenedors d'èxit puguin compartir les seves experiències amb futurs emprenedors i que aquest intercanvi sigui font de motivació per a noves iniciatives.

Aquesta edició comptarà amb la participació d’emprenedors de la Universitat de Barcelona (UB) que han creat la seva pròpia empresa: Xavier Luri, soci fundador i director general de DAPCOM Data Services; Teresa Tarragó, sòcia fundadora i directora general d’Iproteos; Ignasi Vilajosana, soci fundador i director general de Worldsensing; Marta Zaragoza, sòcia fundadora i directora general de Cresàlida Creixement i Consolidació Empresarial.

Moderats per Esther Riambau, responsable de l’Àrea de Creació d’Empreses de l’FBG, els ponents aportaran les seves experiències, parlaran d’aspectes clau alhora de crear una empresa tals com la propietat industrial, el finançament, els recursos humans, etc. Per finalitzar, Raquel Vallirana, directora de l’Oficina de Pràctiques i Borsa de Treball de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona (UB), presentarà el nou espai de coworking de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB.

Per a més informació [+]