Kenneth Morse.
 09.01.2015

Ken Morse, un dels principals experts mundials en emprenedoria, oferirà una conferència al Parc Científic de Barcelona

El proper 23 de gener, Kenneth Morse –un dels referents internacionals en la formació d'emprenedors i desenvolupament d'entorns de creixement empresarial accelerat–  pronunciarà al Parc Científic de Barcelona (PCB) la conferència ‘Innovation Strategies for Ambitious Tech Companies'. A la sessió, organitzada per Meteosim, AWS Truepower, ESADE i el PCB, Morse abordarà els enfocaments i actors clau de les estratègies d'innovació i rendibilitat a les empreses de base tecnològica per assolir l'èxit, alhora que oferirà recomanacions per impulsar plans estratègics i globals de venda.

Fundador i director durant 13 anys (1996-2009) del centre d’emprenedors més gran del món, el MIT Entrepreneurship Center del Massachusetts Institute of Technology (MIT), Ken Morse és actualment professor visitant del Departament de Direcció General i Estratègia d’ESADE Business School i titular de la Càtedra en Emprenedoria, Innovació i Competitivitat a la Delft University of Technology (Països Baixos). També és assessor per al National Advisory Council on Innovation & Entrepreneurship (NACIE) del gabinet d’Obama.

Morse està considerat com un dels emprenedors en sèrie més destacats a l’àmbit internacional i ha acomplert un paper clau en el llançament de diverses apostes empresarials en el sector de l’alta tecnologia. A més, té una reconeguda experiència en la formació d’emprenedors a Europa, el Líban, Aràbia Saudita, Pakistan, Nova Zelanda, el Quebec i els Estats Units, orientada a convertir la innovació en un negoci rendible.

Les places són limitades. Per confirmar l’assistència: mgomez@pcb.ub.cat.