Juan Carlos Kaski (Foto: Glycardial Diagnostics).
 17.04.2020

Juan Carlos Kaski, nou director mèdic de GlyCardial Diagnostics

GlyCardial Diagnostics ha anunciat el nomenament de Juan Carlos Kaski com a nou director mèdic de la companyia, que va néixer com a spin-off de l’Institut de Recerca de l'Hospital de Sant Pau (IR-HSCSP) i el Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC). La biotecnològica, amb seu al Parc Científic de Barcelona, està duent a terme un estudi internacional multicèntric per validar la proteïna Apo J-Glyc com a nou biomarcador per al diagnòstic precoç de la isquèmia cardíaca.

Juan Carlos Kaski és catedràtic de ciències cardiovasculars i exdirector del Cardiovascular and Cell Sciences Research Institute de St George’s (Universitat de Londres). També és consultor honorari en cardiologia al St George’s Hospital i al Royal Brompton Hospital de Londres.

És autor de més de 500 articles en revistes especialitzades. També ha editat vuit llibres sobre temes cardiovasculars, inclòs un sobre biomarcadors cardíacs i la recent edició del Handbook of Cardiovascular Pharmacotherapy de l’European Society of Cardiology (ESC).

Va ser president de la International Society of Cardiovascular Pharmacotherapy (ISCP) i del ESC Working Group sobre Microcirculación. És editor en cap de European Cardiology Review, editor adjunt de la revista International Journal of Cardiology i membre del consell editorial de més de 20 importants revistes de cardiologia.

Juan Carlos Kaski és doctor honoris causa de diverses universitats a tot el món, membre de moltes societats científiques internacionals i va rebre nombrosos premis per la seva contribució a la ciència i l’educació mèdica, inclosa la Medalla d’Or de la Sociedad Española de Cardiologia (SEC), el premi de Cardiologia de la Universitat de Fukushima i el títol de Doctor en Ciències de la Universitat de Londres.

A causa de la seva àmplia experiència en el camp de la isquèmia miocàrdica, el Dr. Juan Carlos Kaski serà clau en el desenvolupament clínic de Glycardial.

► Més informació: web de Glycardial [+]

Notícia relacionada [+]