Jornada de treball sobre la nova convocatòria d’ajuts a projectes d’R+D+I als parcs

By 7 d'abril de 2006novembre 16th, 2020No Comments
 07.04.2006

L'Aula Fèlix Serratosa del Parc Científic de Barcelona acollirà el proper dimarts 11 d'abril una jornada de treball sobre la nova convocatòria d'ajuts a projectes d'R+D+I als parcs científics i tecnològics. Dirigida a responsables i tècnics dels parcs científics i tecnològics catalans, d'empreses que s'hi ubiquen i d'instituts de recerca i d'universitats interessats, la sessió té per objectiu presentar les novetats de la propera convocatòria.

La sessió s’iniciarà amb la presentació de la jornada que anirà a càrrec del director general del PCB Fernando Albericio. Seguidament intervindrà el coordinador del Programa de Parcs Científics i Tecnològics de la Direcció General de Política Tecnològica del Ministerio de Educación y Ciencia Rafael Rivas, que explicarà les modificacions introduïdes en la propera convocatòria sobre els ajuts a parcs científics i tecnològics, i presentarà alguns projectes i els criteris per a la seva avaluació.

A la segona part de la jornada, s’establirà una taula rodona en què tots els assistents podran plantejar els problemes amb què s’han trobat en la presentació de sol·licituds o en la documentació i la justificació de l’ajut; així com els suggeriments per poder millorar aquest procediment.