Sense categoria

By 31 de maig de 2010No Comments
 31.05.2010

Jornada de perspectives professionals per a estudiants i joves investigadors

El proper dijous 3 de juny, el Parc Científic Barcelona i l'Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona) han organitzat un acte adreçat a estudiants i joves investigadors amb l'objectiu de donar una visió més àmplia de les sortides professionals científiques. La trobada tindrà lloc a l'Auditori Antoni Caparrós del Parc Científic Barcelona (Torre D, Baldiri Reixac, 4), de 9.15h a 12.00h. L'entrada és lliure, però per qüestió d'aforament cal incriure's previament.

En aquest acte participaran professionals de formació científica que han seguit trajectòries diverses, des del laboratori universitari a càrrecs de gestió de la investigació, transferència de tecnologia, comunicació, emprenedoria l’R+D i a l’empresa privada. Concretament són: Michele Catanzaro, que col•labora a diversos mitjans com a periodista especialitzat en temes de ciència ; Marta Príncep, directora de l’Àrea d’Innovació de la Bioregió de Catalunya, Sergi Pumarola, co-fundador i director general de la biotec Bioglane, ubicada al PCB; Inma Pascual, directora de la Unitat d’Alternative Testings d’Advancell; Michela Bertero, responsable del departament de International Collaboration& Sponsorship del Centre de Regulació Genòmica (CRG), i Jorge Domínguez, director de Projectes Estratègics i Innovació de l’IRB Barcelona.

La sessió s’ha estructurat en dos blocs: en el primer, que es durà a terme de 9.30h a 10.30h, els ponents oferiran una breu exposició de la seva trajectòria professional explicant en què consisteix la seva tasca i què els va fer decidir-se per aquesta opció. Posteriorment, de 10.30h a 10.45h s’obrirà un espai per fer preguntes, i finalment, a partir de les 10.45h i fins a les 12.00, en un ambient més distès, s’oferirà un refrigeri on cada ponent podrà respondre personalment a les consultes que els assistents li vulguin fer.

Per més informació i inscripcions: www.pcb.ub.cat/careerprogression