Joan Massagué és nomenat Doctor Honoris Causa per la Universitat de Jaén

By 26 de febrer de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 26.02.2010

Joan Massagué és nomenat Doctor Honoris Causa per la Universitat de Jaén

El Claustre Universitari de la Universitat de Jaén ha acordat la concessió del Doctorat Honoris Causa al científic Joan Massagué, director adjunt de l'Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona), director del Programa de Biologia i Genètica del Càncer del Memorial Sloan-Kettering Cancer Center (MSKCC) i investigador del Howard Hughes Medical Institute. La concessió ha estat aprovada a petició del Departament de Ciències de la Salut d'aquesta universitat en base als seus mèrits científics i al seu caràcter universal. L'investigador és un dels 50 científics més citats en els últims 20 anys, i ha estat distingit amb diversos premis, entre els quals destaquen el Howard Taylor Ricketts Award, el Premi Nacional d'Investigació Rey Don Juan Carlos I, el Premi Príncep d'Astúries d'Investigació Científica i Tècnica i el Premi Fundació BBVA Fronteres del Coneixement en Biomedicina. Des de l'any 2005 és director adjunt de l'IRB Barcelona, ubicat al Parc Científic Barcelona.