Investigadors de l’INSA·UB, membres del Comitè Científic de l’AESAN

By 18 de desembre de 2008novembre 16th, 2020No Comments
 18.12.2008

Investigadors de l’INSA·UB, membres del Comitè Científic de l’AESAN

Dos investigadors de l'Institut de Nutrició i Seguretat Alimentària de la Universitat de Barcelona (), entitat associada al Parc Científic de Barcelona, han estat recentment nomenats membres del Comitè Científic de l'Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (). Són l'Albert Bosch, responsable del Grup de Virus Entèrics, que ja era membre d'aquest comitè i que ha estat renovat en el càrrec, i M. Carme Vidal, responsable del Grup d'Amines i Poliamines dels Aliments, que s'hi incorpora per primer cop.

El Comitè Científic de l’AESAN és l’òrgan encarregat de proporcionar l’assessorament científic necessari per que l’Agència porti a terme les activitats que li són encomanades, mitjançant l’emissió d’informes per part de grups d’experts.

El Comitè el formen actualment vint membres de reconeguda competència en nou àrees vinculades a la seguretat dels aliments: Toxicologia Alimentària; Microbiologia, Virologia, Parasitologia i Zoonosi Alimentàries; Epidemiologia Humana i Animal; Biotecnologia i Modificació Genètica; Immunologia i Al·lergologia; Nutrició Humana; Farmacologia; Processos Tecnològics Alimentaris i Anàlisi i Instrumentació.