22.02.2022

Genesis Biomed dona suport a la creació de quatre ‘spin-off’ durant el 2021

L’empresa de consultoria Genesis Biomed -ubicada al Parc Científic de Barcelona, i especialitzada en projectes emprenedors early-stage d’R+D+i en el sector biomèdic- ha col·laborat en la creació de quatre ‘spin-off’ durant l’any 2021: Endolipid Therapeutics, BetaScreen, Thytech i Anais Medical.

La creació de ‘spin-offs’ ha esdevingut un vehicle cada vegada més habitual per poder portar la innovació de l’entorn de la salut al mercat. L’elaboració d’un pla de negoci que permeti valorar la viabilitat del projecte és el primer pas, però després li segueixen d’altres, com ara l’acord de llicència amb la universitat, el pacte de socis, el tancament de la primera ronda llavor, etc. que suposen una autèntica carrera d’obstacles. L’objectiu de la consultora Genesis Biomed, fundada per Josep Luís Falcó, és aplanar aquest camí i donar suport a l’equip del projecte, que en moltes ocasions sap poc o gens d’emprenedoria en salut.

“Des de Genesis Biomed hem ajudat a la constitució de nombroses startups i ‘spin-offs’ i ens complau haver contribuït al fet que el coneixement tan valuós que tenim en universitats i hospitals es materialitzi en empreses que puguin facilitar que la innovació es tradueixi en una millora en la salut de les persones. A més, per a l’equip investigador és un repte, però també una compensació quan el fruit de la seva innovació es tradueix en un valor tangible que millora la vida dels pacients. A l’inici d’aquest any, volem destacar totes aquestes empreses emergents que, gràcies a investigadors/emprenedors valents, han vist la llum durant el 2021 i començaments del 2022”, afirmen fonts de la consultora.

» Accés al Post de Genesis Biomed [+]