Entitat

Institut de Biomedicina de la Universitat de Barcelona (IBUB)

Serveis, unitats i grups de la UB

L’Institut de Biomedicina de la Universitat de Barcelona (IBUB) és un institut de recerca biomèdica bàsica de la Universitat de Barcelona creat el setembre del 2006. Es constitueix com a un marc on científics de diferents disciplines interactuen per dur a terme recerca multidisciplinar i amb orientació integradora dins l’àmbit de la biomedicina.

L’IBUB té per objectius:

-La generació de coneixement amb una nova visió integradora dels sistemes biològics, el qual faci possible la identificació de dianes terapèutiques i el disseny de molècules bioactives amb potencial terapèutic.

-Generar avenços per a la millora en la qualitat de vida i salut dels ciutadans, amb una projecció d’àmbit internacional i un marc de sostenibilitat i màxima exigència ètica.

-Ser un centre de formació d’investigadors de qualitat en la recerca biomèdica. En el seu origen, l’IBUB està constituït per investigadors de la Universitat de Barcelona procedents de les facultats de Biologia, Química i Farmàcia.

fvillarroya@ub.edu

ub.edu/ibub