Els pèptids terapèutics revolucionen el mercat farmacèutic

By 23 d'octubre de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 23.10.2009

Els pèptids terapèutics revolucionen el mercat farmacèutic

Els estudis bàsics i aplicats en enginyeria de pèptids serà el tema de discussió de la propera Conferència Barcelona BioMed, organitzada per l'Institut de recerca Biomèdica (IRB Barcelona) –amb seu al Parc Científic Barcelona– i la Fundación BBVA. Els organitzadors Ernest Giralt i Claudio Toniolo, de la Universitat de Pàdua, han convidat 17 dels científics més rellevants en l'àrea, experts en química, biologia, biofísica i ciència dels materials per presentar els seus darrers treballs. El congrés se celebra del dilluns 26 al dimecres 28 d'octubre, a l'Institut d'Estudis Catalans de Barcelona. Les Conferències Barcelona BioMed tenen un aforament limitat a 150 participants amb l'objectiu d'afavorir la interacció entre els experts i estimular col·laboracions futures.

Per a més informació