El PCB organitza unes jornades sobre oportunitats de negoci a Expoquimia

By 22 de setembre de 2008novembre 16th, 2020No Comments
 22.09.2008

El PCB organitza unes jornades sobre oportunitats de negoci a Expoquimia

Ja està oberta la a les dues Jornades que el Parc Científic de Barcelona – en col·laboració amb la Fundació Bosch i Gimpera i l'Institut de Bienginyeria de Catalunya i el suport de Biocat– organitza en el marc de la 15ª edició de la , que se celebrarà a Barcelona (recinte Firal de Gran Via) del 20 al 24 d'octubre. Ambdues estan dirigides als assistents interessats en el desenvolupament de negoci a partir de l'àmbit acadèmic i exposaran les possibilitats que ofereix la nanotecnologia a les empreses del sector. El PCB compta amb un estand propi a la Fira (D-602, pavelló 2), on facilitarà informació sobre la seva activitat.

La primera, sota el títol: “Aplicacions pràctiques de la Nanotecnologia” es durà a terme el 21 d’octubre de 10 a 12:30h i comptarà amb la presència de directius d’empreses, investigadors i responsables centres de recerca ubicats al PCB, com ara Álvaro Mata de la Plataforma de Nanotecnologia del PCB, Lluís Ruiz, director d’Advancell, Alfons Hidalgo d’Infinitec Activos, Joaquim Querol d’EndorNanotechnologies i Elena Martínez de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya. Altres ponents que també hi participen són Jaume Veciana ,de l’Institut de Ciència de Materials de Barcelona (L’ICMAB –CSIC), i Narcís Homs, de l’Institut de Nanociència de la Universitat de Barcelona.

El dia 22 d’octubre tindrà lloc la segona jornada, que portarà com a títol: “Oportunitats de negoci en el sector químic-acadèmic: casos d’èxit” i es dividirà en dues taules rodones, en què participaran representants d’unitats de negoci del sector públic i empreses, respectivament. El director general del Parc Científic de Barcelona, Fernando Albericio, actuarà com a moderador de la primera sessió, que es durà a terme de 10 a 12.15h i comptarà amb la participació de representants de les universitats d’Alacant, Santiago de Compostela i Alcalà, així com del Parque Científico de Madrid i de l’Institut Català d’Investigació Química (ICIQ). Par part del PCB intervindran Miriam Royo (Plataforma de Química Combinatòria) i Jordi Quintana (Plataforma de “Drug discovery”).

A la taula rodona d’empreses, que es durà a terme seguidament i moderarà Lurdes Jordi de la Fundació Bosch i GImpera, hi participaran Llorenç Rafecas i Joan Feixas d’Enantia –ubicada al PCB–, i representants de IKERCHEM, Galchimia, ENTREHEM, BIOMASCLINIC, APLICAT i AmsLab.

Per a més informació:direcciocientifica@pcb.ub.cat