El PCB acull la 2a jornada CREA!EMPRESA

By 12 de novembre de 2008novembre 16th, 2020No Comments
 12.11.2008

El PCB acull la 2a jornada CREA!EMPRESA

El propassat dimecres 26 de novembre va tenir lloc al Parc Científic de Barcelona la segona edició de la jornada de formació CREA!EMPRESA. Organitzada per la Fundació Bosch i Gimpera , té com a objectiu incentivar la creació d'empreses de base tecnològica a la comunitat universitària. La trobada, d'inscipció gratuïta, es va celebrar a l'Aula Fèlix Serratosa, Edifici Modular (Baldiri i Reixac, 10).

CREA!EMPRESA va dirigida principalment a professors, doctorands, investigadors, grups de recerca, alumnes de darrer curs i estudiants de post-grau amb interès per transferir-les seves idees innovadores cientificotecnològiques a la societat mitjançant la creació d’una empresa de base tecnològica.

L’objectiu de CREA!EMPRESA és que un grup d’investigadors emprenedors que han creat noves empreses al PCB comparteixin les seves experiències ambs ells, i que aquest intercanvi sigui font de motivació per a noves iniciatives.

La Jornada, que va ser inaugurada per M.Carme Verdaguer, directora general de la Fundació Bosch i Gimpera, va començar amb una taula rodona sota el títol “D’investigador@ a emprenedor@”, en què van participar socis fundadors d’empreses instal·lades al PCB i ja consolidades, com és el cas de i d’altres de més recent creació , i .

En aquesta trobada també van participar diferents experts en emprenedoria i organització d’empreses de la Universitat de Barcelona, així com la Directora de l’Àrea Centre d’Empreses de la FBiG Maribel Berges. L’acte es va tancar amb un dinar networking per facilitar que els assistents puguessin conversar amb els ponents.