El Parc Científic de Barcelona participa a EscoLab, l’Escola al Laboratori, en el marc de Barcelona Ciència 2007

By 22 de gener de 2007novembre 16th, 2020No Comments
 22.01.2007

El dimarts 23 de gener tindrà lloc la presentació del projecte , una proposta en què participa el Parc Científic de Barcelona, a través del diferents activitats del seu programa , per fomentar la il·lusió per la ciència i despertar vocacions científiques entre l'alumnat . L'acte tindrà lloc a les 18 hores a l'espai Fecsa Endesa (Av. Paral·lel, 51).

EscoLab és una plataforma de gestió destinada a coordinar les escoles de secundària i de batxillerat amb activitats didàctiques que ofereixen els centres d’R+D. Durant aquestes visites, que es desenvoluparan entre els mesos de març i juny, es donaran a conèixer els esforços dels investigadors en la recerca que duen a terme, despertant l’interès per la ciència entre els estudiants a través d’activitats variades, que van des de visites guiades per les instal·lacions dels espais de ciència que hi participen, fins a tallers pràctics, amb experiments ‘in situ’.

Concretament, el PCB oferirà tallers del seu projecte , que s’inaugurarà properament al Centre Cultural Caixa Catalunya La Pedrera i que estarà obert a les escoles en el marc de l’Escolab durant el mes de maig. Així mateix, durant aquest mes també oferirà visites guiades a l’exposició , així com debats entorn dels aspectes ètics, legals i socials dinamitzats per investigadors de l’Institut de Nanociència i Nanotecnologia de la UB i de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya.

A la presentació del projecte EscoLab, l’Escola al laboratori, una iniciativa conjunta del Comissionat de Cultura Científica i la Direcció de Serveis Educatius de l’IMEB, hi assistiran Antònia Hernández Balada, Cap del Servei de Promoció Educativa de l’Institut d’Educació, Vladimir de Semir i Gemma Revuelta, del Comissionat de Cultura Científica de l’Institut de Cultura i representants del Parc Científic de Barcelona i de la Universitat Pompeu Fabra.