El Parc Científic Barcelona acull la 3a jornada «Career progression in science»

By 24 de maig de 2011novembre 16th, 2020No Comments
 24.05.2011

El Parc Científic Barcelona acull la 3a jornada «Career progression in science»

El proper dijous 9 de juny, el Parc Científic Barcelona (PCB) i l'Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona) organitzen la 3a edició de la jornada «Career progression in science – options beyond the bench», l'objectiu de la qual és que professionals de formació científica –però amb trajectòries molts diverses– donin amb el seu testimoni personal una visió més àmplia de les sortides professionals científiques a estudiants i joves investigadors. La trobada tindrà lloc a l'Auditori Antoni Caparrós del PCB de 9h15 a 12.00h.

Enguany, explicaran la seva experiència: Antoni Párraga, director de Gestió del Coneixement i Computació d’Esteve; Paula García, scientific project manager d’Aromics; Xavier Rubies, cap de Transferència Tecnològica del Centre de Regulació Genòmica (CRG); i Sarah Sherwood, cap de Comunicacions i Relacions Externes de l’Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona).

En la primera part de la jornada, que tindrà lloc de 9h30 a 10h30 els ponents oferiran una breu exposició de la seva trajectòria professional, explicant en què consisteix la seva tasca actual i què els va fer decidir-se per aquesta opció; posteriorment, de 10h30 a 10h45, s’obrirà un torn de preguntes i, per concloure, a partir de les 10h45 i fins a les 12.00h, s’oferirà un refrigeri on cada ponent podrà respondre personalment –en un ambient més distès– les consultes que els assistents li vulguin fer.

L’entrada és lliure, però cal inscriure’s prèviament.