El NIMS de Japó i l’IBEC signen un conveni de col·laboració

By 24 de juliol de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 24.07.2009

El NIMS de Japó i l’IBEC signen un conveni de col·laboració

Avui, 24 de Juliol, l'Institut Nacional per a la Ciència de Materials (NIMS) de Japó i l'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) –ubicat al Parc Científic Barcelona– han signat un Memòrandum d'Entesa (MdE) per a col·laborar en el "Disseny de Superfícies de Biomaterials i Biosensors per a la Manipulació i l'Anàlisis de la Funció Cel·lular". La signatura del MdE ha tingut lloc en el darrer dia de la NIMS Week 09, un congrés centrat en Nanobio-materials i Tecnologies per a l'Avanç en Medicina Futura, que va reunir a més de 200 experts d'arreu del món. Sota l'acord, NIMS i IBEC promouran l'intercanvi d'investigadors per a dur a terme projectes de recerca, l'intercanvi d'informació i la publicació sobre la recerca i la implementació de recerca cooperativa entre ambdós instituts.

Per a més informació