El grup de recerca AQR, seleccionat per dur a terme el projecte «Coneixement, innovació, territori» de la Unió Europea

By 30 de març de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 30.03.2010

El Grup de Recerca d'Anàlisi Quantitativa Regional, de l'Institut de Recerca d'Economia Aplicada () de la Universitat de Barcelona –entitat associada al Parc Científic Barcelona– ha estat seleccionat per dur a terme el projecte de la Unió Europea «Coneixement, innovació, territori », en el marc del Programa de la Xarxa Europea d'Observació de la Planificació de l'Espai. El grup AQR-IREA treballarà conjuntament amb grups de recerca d'altres universitats, com ara el Politècnic de Milà, la London School of Economics, el centre de recerca italià CRENoS (Sardenya) o la Universitat de Cardiff.

En concret, la recerca que durà a terme el grup AQR-IREA serà sobre l’anàlisi de la dimensió sectorial de la innovació, de la dimensió relacional (la que fa referència a la comunicació entre agents econòmics) i l’anàlisi de l’impacte de la mobilitat dels inventors en la capacitat innovadora de les regions.