El «Dia de l’Emprenedor» de Barcelona Activa guardona l’agrupació d’empreses implicades en el projecte Neurocure

By 16 de març de 2005novembre 16th, 2020No Comments
 16.03.2005

L'agrupació de les empreses biotecnològiques , i per al desenvolupament del projecte ha estat guardonada amb el Premi a la Cooperació Empresarial, lliurat el passat 10 de març durant la celebració del «Dia de l'Emprenedor» dins els Premis Barcelona d'Ofici Emprenedora. El guardó distingeix aquesta agrupació per l'impacte que aquesta col·laboració té en el grau de creixement i consolidació de les empreses participants.

Entre els guardonats d’enguany, destaca també l’spin-off de la UB Biocontrol Technologies que ha estat premiada al millor pla d’empresa “per desenvolupar una activitat innovadora i amb un alt potencial de creixement a la ciutat de Barcelona”. Creada per investigadors de la Facultat de Biologia juntament amb professor de la Universidad de Sevilla, l’empresa està especialitzada en la recerca i desenvolupament d’agents de control biològic com a biofungicides per combatre les malalties dels conreus, de manera respectuosa amb el medi ambient.

Amb els Premis Barcelona d’Ofici Emprenedora, l’Agència de Desenvolupament Local de Barcelona Barcelona Activa vol reconèixer l’esperit emprenedor de la ciutat, per la seva contribució al desenvolupament econòmic, a la innovació i a la creació de llocs de treball. Els guardons s’inscriuen en els actes del «Dia de l’Emprenedor», una iniciativa promoguda enguany per l’Ajuntament de Barcelona, el Ministeri d’Indústria, el Departament de Treball i Indústria de la Generalitat de Catalunya, i la Cambra de Comerç de Barcelona.