El conseller d’Innovació, Universitats i Empresa Josep Huguet visita el PCB

By 30 gener 2007novembre 16th, 2020No Comments
 30.01.2007

El conseller d’Innovació, Universitats i Empresa Josep Huguet visita el PCB

El conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, acompanyat d'una delegació d'aquest Departament de la Generalitat de Catalunya, va visitar ahir el Parc Científic de Barcelona en el marc de la trobada que va mantenir amb el rector Màrius Rubiralta i l'equip de govern de la Universitat de Barcelona. Durant l'acte, el director general del PCB Fernando Albericio va presentar la política de Transferència del Coneixement i Tecnologia que es porta a terme al PCB en coordinació amb els altres agents del Sistema d'Innovació de la UB.

En la seva intervenció, el director del PCB va explicar el model de funcionament del Parc que, després de deu anys de desenvolupament, ha esdevingut un centre de referència en l’àmbit de la innovació i en la relació universitat-empresa. Així mateix, va destacar l’activitat que juntament amb la , l’ (AVCRI) i el , s’està portant a terme perquè els resultats de la recerca dels investigadors del Grup Universitat de Barcelona es transfereixin cap al sector empresarial i, en definitiva, cap a la societat a través de fórmules de contractació de recerca, llicències o creació de noves empreses, entre d’altres. Albericio va presentar també la segona fase de construcció del PCB amb l’objectiu d’exposar la dimensió global del projecte.

Després de la presentació, la direcció del PCB va acompanyar al conseller, a la delegació del Departament i a l’equip de govern de la UB perquè coneguessin de primera mà l’activitat que es desenvolupa actualment a l’Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona), a l’Institut de Biologia Molecular de Barcelona (IBMB-CSIC), al Laboratori de Bioinvestigació de Merck Farma y Química, i a la Plataforma de Nanotecnologia, com a exemple de la recerca que es duu a terme al PCB.

Per a més informació sobre la visita del conseller a la UB, podeu consultar la a Comunicacions UB.