Claus per bioemprendre en temps de crisi

By 30 d'abril de 2012novembre 16th, 2020No Comments
 30.04.2012

Claus per bioemprendre en temps de crisi

La patronal CataloniaBIO, amb seu al Parc Científic de Barcelona, la Fundació Escola Emprenedors i l'Associació de Biotecnòlegs de Catalunya organitzen –amb el suport de Biocat– el segon curs d'iniciació a l'emprenedoria que porta per títol 'Claus per bioemprendre en temps de crisi' els dies 8, 15, 22 i 29 de maig a Barcelona. En la primera edició, el curs va exhaurir les 70 places que oferia en poques setmanes.

El curs està adreçat a estudiants i llicenciats en ciències de la vida (biologia, farmàcia, biotecnologia, medicina, bioquímica, veterinària, químiques), estudiants de màster, doctorats i joves investigadors perquè puguin conèixer les experiències de 14 dels principals emprenedors de la BioRegió de Catalunya, que respondran de primera mà qüestions claus per tirar endavant una idea o un negoci.