Cinc joves científics de l’IRB Barcelona convidats al “Nobel Laureate Meeting”

By 23 de juny de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 23.06.2010

Cinc joves científics de l’IRB Barcelona convidats al “Nobel Laureate Meeting”

Cinc joves investigadors de l'Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona) –ubicat al Parc Científic Barcelona– assistiran, del 27 de juny al 2 de juliol, al 60è del Nobel Laureate Meeting a Lindau, Alemanya. Es tracta de Roland A. Pache, Francisco Barriga i Diana Martínez, estudiants de doctorat, i Amelie Stein i Zhanna Shcheprova, postdocs. L'esdeveniment reunirà 650 joves científics procedents de més de 70 països, i 61 premis Nobel de les disciplines de medicina i fisiologia, química i física. Aquestes reunions anuals entre els Premis Nobel i les noves generacions de científics, organitzades sota el lema "Educar. Inspirar. Connectar.", persegueixen fomentar l'intercanvi de coneixement al més alt nivell i crear una xarxa estable de joves investigadors de tot el món. Des que es van iniciar el 1951, més de 25.000 joves de 80 països han participat en els Nobel Laureate Meetings.