CIES promou a Colòmbia les estratègies empresarials socialment responsables

Isabel Vidal, presidenta de la Fundació CIES
 19.06.2012

CIES promou a Colòmbia les estratègies empresarials socialment responsables

La —amb seu al Parc Científic de Barcelona— en col·laboració amb la Universitat de Barcelona (UB), l'agència catalana ACC1Ó i la Corporació Fons d'Empleats de la Indústria Petroliera Colombiana (Copercol)– presentaran el proper dia 21 de juny a Bogotà (Colòmbia) el «» (MRS) i el «» (MES).

La sessió informativa —que tindrà lloc a la delegació colombiana d’ACC1Ó al World Trade Center de Bogotà— està adreçada als líders, directius i responsables de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) i de les relacions amb la comunitat d’empreses espanyoles amb negocis en Colòmbia, i en ella hi intervindran professors i antics alumnes que compartiran amb els assistents la seva experiència com a participants actius als programes acadèmics.

L’apertura de l’acte anirà a càrrec de Frederic Subirats, director de la delegació en Colòmbia d’ACC1Ó –l’agència de suport a la innovació i la internacionalització de l’empresa catalana de la Generalitat de Catalunya– i de Julio Ernesto Herrera, gerent de la Corporació Copercol. A la jornada hi intervindran Isabel Vidal, directora acadèmica d’ambdòs màsters, presidenta de la Fundació CIES i catedràtica (EU) de Teoria Econòmica de la Universitat de Barcelona, i Víctor Guédez, professor de la Universitat Metropolitana de Caracas.

Durant la seva visita a Colòmbia Isabel Vidal també durà a terme una sessió de treball a la Gobernació d’Antioquia (Medellín) amb els directius, tècnics i professionals de les companyies colombianes amb responsabilitat directa o indirecta en alguna de les dimensions de l’RSC de la seva empresa. Amb l’objectiu d’establir un acord marc de col·laboració per fomentar la cooperació acadèmica bilateral amb la Universitat San Buenaventura (Bogotà), la presidenta de la Fundació CIES s’entrevistarà, així mateix, amb el rector Pablo Emilio Castillo i impartirà una conferència sobre Responsabilitat Social Corporativa al centre universitari bogotà.