Sense categoria

By 1 de març de 2011novembre 16th, 2020No Comments
 01.03.2011

CIES organitza un workshop a El Caire sobre Responsabilitat Social Corporativa

Els dies 1 i 2 març tindrà lloc a la Facultat de Gestió de la Tecnologia de la German University in Cairo (GUC) el «1er Workshop Internacional sobre Responsabilitat Social Corporativa i Sostenibilitat: Desafiament per als responsables polítics, institucions educatives, organitzacions i consumidors», organitzat per la –amb seu al Parc Científic Barcelona–, la Universitat de Barcelona (UB) i la GUC.

Les sessions de treball se centraran en explicar el contingut de la mestria en la Responsabilitat Social Corporativa (RSE), la Comptabilitat i l’Auditoria Social i en analitzar, així mateix, el concepte de l’RSE des de la perspectiva de les empreses europees.

El workshop disposarà de la participació d’Isabel Vidal —presidenta de CIES, directora del Centre d’Estudis de Ciutadania i Societat Civil (CISC) i professora de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB— que presentarà el centre de recerca CIES i los màsters que dirigeix a la Universitat de Barcelona: el «Màster en Responsabilitat Social Corporativa, Comptabilitat i Auditoria Social (MRS) i el «Màster en Economia Social i Direcció en Entitats sense ànim de lucre» (MES). La doctora Vidal també impartirà la conferència «Anàlisi del concepte de l’RSE: L’Enfocament Europeu de l’Empresa».

El Centre d’Investigació d’Economia i Societat (CIES) va néixer a Barcelona el 1992 com a resultat de l’experiència acumulada des de principis dels vuitanta per un grup d’experts en l’àmbit de l’economia i la societat. El seus objectius se centren en l’estudi de la combinació entre interessos econòmics i cohesió social, a través de la recerca, docència i difusió, estimulant i donant suport als projectes innovadors per al seu desenvolupament i creant plataformes i xarxes que potenciïn els seus efectes. El CIES forma part del Parc Científic Barcelona com a centre d’R+D+i, i està vinculat a la Universitat de Barcelona per a la realització conjunta d’activitats de recerca i programes de formació.