28.04.2020

Arian International i el CEI International Affairs llancen un curs especialitzat en redacció de projectes europeus

Avalada per més de 20 anys d'experiència i més de 250 empreses assessorades, Arian Internacional –empresa associada al Parc Científic de Barcelona (PCB) i homologoda per l'ICEX España Exportación e Inversiones– col·labora amb el CEI International Affairs en el llançament del Curs de Redacció de Projectes Europeus, amb Títulació d'Expert expedit per la Universitat de Barcelona (UB).

Arian Internacional i el CEI International Affairs posen en marxa el Curs de Redacció de Projectes Europeus, adreçat a emprenedors, professionals de perfil científic i tecnològic, gestors de projectes, personal d’organismes públics i estudiants de màster interessats a aconseguir un alt grau d’especialització en l’àrea de finançament de la innovació tecnològica a la Unió Europea i en la redacció persuasiva de projectes europeus.

El CEI International Affairs és una institució de prestigi a l’àmbit de la diplomàcia i les relacions internacionals des de 1987, adscrita a la Universitat de Barcelona (UB) i creada per la mateixa UB, el Ministeri d’Afers Exteriors, Unió Europea i Cooperació i “la Caixa”.

Arian Internacional és una consultora amb més de 20 anys d’experiència en processos d’internacionalització i redacció de projectes europeus, homologoda per l’ICEX España Exportación e Inversiones. La companyia participa en la direcció del curs que comptarà amb consultors, experts avaluadors i mentors als diferents programes europeus d’ajuda a la innovació: Horizon 2020 (SME Instrument Ph1 & 2, FTI, EIC Accelerator), Eurostars-EUREKA, EIT (European Institute of Innovation and technology) i Innowide.

Entre aquests experts hi ha el Dr. Jaume Valls Pasola, professor del departament de Direcció d’Empreses de la UB i ex director de l’Institut d’Emprenedoria de Barcelona (BIE), i Irene Sánchez, Business Creation Manager en EIT Health Spain, amb seu al PCB.

“Un ampli coneixement del sistema d’ajudes europees i la nostra extensa experiència com a experts avaluadors en els programes Horizon 2020 (SME Instrument i FTI) i Eurostars-Eureaka ens ha permès col·laborar amb el CEI International Affairs en el disseny i impartició d’aquesta iniciativa formativa especialitzada en la redacció de projectes europeus”, afirma Mª José Borreguero, CEO d’Arian Internacional i directora del curs .

Per a adaptar-se al 100% a les necessitats actuals, el programa s’impartirà en la modalitat online i serà bilingüe (castellà/anglès); és requisit indispensable posseir un nivell B2 d’anglès. En finalitzar les classes s’haurà de presentar una proposta per a un projecte europeu que compleixi els criteris fixats per la CE.

El curs començarà al setembre de 2020 amb Títulació d’Expert expedit per la Universitat de Barcelona (UB).

Notícia relacionada [+]